Here we go

Denna helgen har bjudit och kommer bjuda på mera, bara älskar läget <3

Skulle åkt och hoppat hos Robert i går men eftersom jag mådde skit, eller ah min hals, så blev det inte så.
Men idag gick det som planerat, även fast jag inte är helt bra.
I alla fall så började dagen med att jag hjälpte mamma att släppa ut hästarna och sen mötte jag upp Sarah och Robert på Statoil för att åka vidare och visa häst på treårstestet, Jätte fin gångartshäst.
Fick 8, 10, 9 på gången och 6,6 på hoppningen.
Inte alls illa pinkat va? ;)

När vi kom hem där ifrån så åkte jag ut och red min lilla buffa första gången efter hovbölden, trodde hon skulle vara sjövild, men guud så lugn hon va ;) Duktig häst <3

I mon ska jag åka och hoppa en bana på bina på en klubbis som är jätte nära där hästarna står, va inte meningen att jag skulle gjort det men hon stack med mej en massa förra gången jag hoppade så måste testa hoppa en bana innan måndag då det är skolmästerskap med stilbedömning, hoppas hon håller sig på mattan, blir nog att testa hackamoret, hoppas :D



För världen är du ingen, men för någon är du hela världen <3

Kommentarer
Postat av: manda

fin blogg, följa varann via bloglovin ? :) / MAnda på ryyttarduon

2012-05-27 @ 14:48:36
URL: http://ryyttarduon.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0