Inte helt kry :/ usch.

Usch jag känner att jag börjar bli sjuk nu, inte helt okej eftersom vi är lediga och grejer :p menmen bara bita ihop. Gick i alla fall hem från skolan tidigare idag eftersom jag inte mår så bra, gick o la mig och somnade direkt och sov typ 2 timmar, inte likt mej så något är inte som det ska i alla fall :p

Åkte i alla fall ut till stallet nu på kvällen, men behövde inte rida vilket som va perfekt idag med tanke på att jag inte är så pigg.
Kajsa red i alla fall Bina och jag stod på backen och hjälpte henne lite, Bina är ju inte världens lättaste om man säger så :p
Dom skötte sig bra och alltid kul att ha "lektion" för någon som tar åt sig av vad man säger och försöker ändra/göra rätt. KUL :D

Nu ska jag snart käka lite sen får det nog bli sängen så jag orkar gå till skolan i mon, blir det inte värre så ska jag det i alla fall :) har börjat med nytt projekt så får inte missa :p haha duktiga jag :D



Bina fina efter en klubbhoppning i höstas :) Fina hästen <3

Kommentarer
Postat av: RETARD RIDERS :@

Kolla gärna in på vår växande hästblogg! Många inlägg per dag och intressant läsning utlovar vi på RR :D

2012-05-16 @ 20:19:02
URL: http://retardriders.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0