Galet öm!

Ligger i sängen och kurerar min stackars kropp, funderar på om jag ska orka gå ner och käka lite frukost snart, men det är sjukt skönt att ligga här nergosad under täcket måste jag säga;)
 
Även fast jag e öm lite överallt så står det jobb på schemat idag.
Skolan åkte jag inte till eftersom att vi har ridning uppe på jfk och jag är galet öm lite överallt , så passar på att plugga lite hemma nu på dagen innan jobbet kallar vid halv 5 ;)
 
 
planen var hoppträning ikväll , men får se, är som sagt sjukt mörbultad.
Men jag får se kanske kan vara med lite , bara hoppa några språng och se hur det känns.
huvudet känns lite bättre nu och det e ju skönt ;) !
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0