Helgen som varit ;)

Hade en kanon kväll i lördags :D
Vi hade tänkt dra på en höstfest på raggarkåken i nässjö, men det blev istället så att vi åkte till stora staden sävsjö på Irlänskpub, va faktiskt väldigt roligt, trodde inte att det fanns så mycket folk i sävsjö, men jo visst serru.
Vi träffade Robert och Carl där och umgick med carls kompisar och träffade några som brukar vara och träna för Robert i vanliga fall, annars känner inte jag så mycket folk i sävsjö ;) !
Robert och Carl inne på kulturhuset där festen va (:
Ni ser ju i bakgrunden hur mycket fok det va ;))!

I alla fall så blev det så att vi sov hos Carl, fick låna sängen i extrarummet ;)
Super snällt :D

Sen hade jag stallet, inte det roligaste med den bakfyllan jag hade kan jag lova ;)
Men vad gör man inte^^
 
Eftersom att jag inte va riktigt på topp så kände jag att det bara är dumt att rida, så jag tömmkörde Aike, och hon va så fin :D Åååh :D <3
 
Nehe nu morgon kaffe, sen ta tag i första dagen på lovet (: Puss på er <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0