Resan.

Jag tänker inte smutskasta någon så därför tänker jag inte nämna vart det är!
 
Men , efter tävlingen i eksjö så åkte jag till en klinik för att kolla upp buffan som inte vara bra, svullen över senan osv.
Jag fick den diagnos att hon var halt på ett ben och hade hovböld, och visst det hade hon s¨å ett rätt, weeei duktiga vetrinären!
Efter 2 resor utan att hon blir bättre så bestämmer jag mig för att åka ner till Göran rydén i skåne för att jag har hört bra grejer om honom.
Sagt och gjort, efter en lång bilresa ner och 5 timmar hos honom på kliniken, så fastslår han att hon har pålagringar på ena fram och är halt på 3 ben.
Det finns inget att göra och hon måste treangelmärkas.
Tycker det är Pinsamt att det finns kliniker med sån dålig kompitens som den första faktiskt :((
 
Älskade fina hästen, du kommer alltid att ah en STOR plats i mitt hjärta <3

Kommentarer
Postat av: Carro

Tror jag vet vilken klinik du menar och det va ju samma sak med mig och Tristan :/ när jag åkte till en annan klinik så blev han utdömd direkt :( tråkigt med dåliga veterinärer!

Svar: Ja det är tråkigt /: Då börjar man fundera på vilken utbildning dom har egentligen :s :S
Det ska inte vara så/:
emelie vilhelmsson

2012-10-03 @ 22:35:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0