Baby it´s cold outside !

Hemma och halvt ihjäl frusen, men det va det värt ^^ ;)
Har först varit hos Piven i sund på praktik, slutade vid 1 !
sen åkte jag ner till Mamma och mormor i affären en sväng och sa hej, sen åkte jag ut till stallet.
Började spåna, så gick det en propp, blev fan as mörkt inne i stallet även fast det va ljust ute ! :o Iaf så kom Maria hem precis då så hon satte i en ny propp, efter jag spånat så tog jag inte bina och buffan sen kom zäta :) Efter det blev det en mysig ridtur i skogen, Hästarna va helt galna idag, Bina va jätte pigg men fin , buffan va fin och fresh men studsade och hoppade och grejade som bara den :p Hehe , hon är för söt hon <3

Så nu sitter jag under 2 filtar med en kopp kaffe och försöker tina upp, ;)
resten av kvällen får det bli lugnt, är jätte seg :o
I mon är det skola, fast har focusvecka så det e skönt, man frå jobba med man tycker att man behöver ;)^^

Här kommer lite bilder från praktiken idag , eller ah mer från hur det ser ut typ, blev jätte dåliga bilder, men man ser lite iaf :)









Skriver mera senare sen om det händer något kul ;)
Kommer säkert kommentera vad som mhänder i paradise hotel, haha nörd eller? :o

<3<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0