vill ha helg nu !!!!

Har precis käkat lite mat (: nu blir det tvn en stund och sen sova!

red ingen häst idag , för precis när jag skulle åka ut så började det spööööööregna så va inte så sugen på det, men borstade buffan först och satte på enn back on track och sen tog jag inte Wille och borstade honom, SKITGRIS!
Sen bytte jag back on track skydden mot lindor :) och sen spånade jag lite hos Bina och Buffan.
när jag va påväg hem sen så smsade olivia och frågade om jag kunde hämta henne på persö, så det blev en sväng in dit, efter det så åkte jag hem och sen dess har jag bara ta det lugnt :)

Har sovmorgon i mon med :D SKÖNT!
Börjar 10 så har sovmorgon till 8 i alla fall :D <3 As skönt!

Nu blir det tvn! Puss <3



Bjuder på en bild på en blond och somrig emelie :D SAKNAR <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0