Kväll i stallet :) <3

Har vilat en stund nu, mycket skönt måste jag säga (:

Idag har jag ju som sagt varit på persö och kollat på tävlingarna, många finfina hästar o bra ryttare!
Ska alldeles strax börja grilla, o sen käka då. sen åka ut till stallet, putsa lite läder, hjälpa åsa lite när hon rider bina, bygga upp lite hinder inför mogon dagen osv. Buffan och wille vilar ju som sagt idag.
I mon ska jag hoppa bina, tänkte sätta ihop en bana och träna på att få så bra flyt som går få på den hästen då och även höja lite, kanske till 90cm eller något, eftersom att hon inte är jätte mycket hoppad så "höga" hinder så blir det nog bara något som är den höjden. :) men ska bli kul att hoppa i alla fall :) Man bli ju super sugen när man är och kollar på hopptävlingar :p ! Helt sjukt!

nu vet ni det i alla fall, nu ska jag chilla lite innan jag ska grilla så mamma får mat när hon kommer hem! (:

Puss*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0