Riktigt dålig uppdatering här då va /:

Sry för det men va så sjukt trött igår så orkade inte fixa med bilder osådär. men här kommer det i alla fall både resultat och bilder :) !

Kör först 1m, bara för att de tar sån tid att ladda upp bilderna! :)



Fick ett stopp i denna klassen, på de lila/vita hindret som ni ser på typ bild nummer 4a, de hoppades mot publiken och på staketet hängde det reklam skyltar som fladdrade lite då de blåste halv storm :o
I alla fall så fick vi 4 fel på hinder och 1 i tidsfel eftersom att jag va tvungen att vända rund efter hon hade stannat. jag är faktiskt väldigt nöjd med denna klassen, ett litet skitstopp är inte hela världen ;p !
Jag frågade My om det hade hjälpt om jag ridit på henne lite mera fram till det hindret, men det trodde hon inte eftersom att hon tittade så sjukt mycket på reklam saken :p

Yeahyeah, vi tar nya tag :) !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0