Memories <3

Godmorgon på er (:
Jag sitter ute på altanen just nu och dricker kaffe, (ovanligt va(?)) haha , ^^
Planerna idag är att jag ska städa lite nu, början av dagen, sen ska jag åka ut och skritta min lilla plutt en sväng, kanske lägger in lite trav, men har tänkt att hon ska få "vila" lite denna veckan, fast hon får skrittas, för vill inte ställa av henne helt! (:
Sen ska jag följa med Matilda ut och rida vanten :) ska bli kul eftersom att jag aldrig ridit honom innan :) och matilda ska rida Corsica (: Efter vi är klara ute i hennes stall så blir det att åka ut till mina hästar igen och rida Wille och Bina en sväng :) ^^

I alla fall så har vi planerat lite grejer helgen vecka 30, vi planerade förs att vi skulle åka och campa i västervik, men det sket ju sej eftersom att alla måste vara 18 :s Dumregel!
Men nu kanske det blir så att vi åker till Öland istället för vi får nog låna en stuga av Rebeccas släktingar (: Snällt.
men är inte helt hundra än, får reda på det idag :D
Kommer ju bli awsome i så fall :D vi kan ju hoppas på att det blir bra väder^^

sen blir det nog att åka till sofie någon helg och åka ut på sjön och sådär, kommer nog bli awsome :D ^^

har lite bildbrist så tänkte att jag slänger in ett par gamla fest bilder (:
ENJOY!





Tänk hur mycket man har förändrats :o haha !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0