Så fucking tiiiiired :o

Jag är as trött :o Inte riktigt helt okej faktiskt :s
Har ridit 2 hästar idag i alla fall och zäta har ridit en, (: I mon blir det likadant, Wille skrittades på banan och så får det nog bli i mon med (: Buffan ska nog jobbas över lite bommar i mon (: hon va riktigt fin på slutet idag faktiskt, även fast hon e världens biiiiitch när hon är brunstig :o !

Jag funderar på om jag kanske ska ta och äta lite kräftor, är ju så sjuktliiigt gott :D
Och dom är faktiskt tinade nu :D Glad mej!

Efter det funderar jag på att dra igång en film och typ sova eller ngt :P
Ska hämta zäta mellan 9 och halv 10(!) i mon :o


Förövrigt så älskar jag denna bilden på min finna buffa :D
Den är från när vi va ute och hoppade hos Nelly i Änkarp! (: kul med lite andra hinder.

PUSS <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0