Hästdag <3

Vaknade för en stund sen av någon ringde på skyddat nummer(!) jag som tänkte ta en rättså lång sovmorgon , men så blev det ju inte !
Men endå skönt att komma upp relativt tidigt , :)
Idag är det häst på schemat hela dagen, ska försöka motionera alla 3 hästarna, fast buffan är viktigast eftersom hon ska tävla i mon (: Sen ska jag puttsa idag tänkte jag, så jag slipper stå med det i morgon bitti, behöver inte åka från stallet förän typ kvart över 11, igentligen inte ens så tidigt, men ska hjälpa my när hon startar sin unghäst för första gången :D Sen startar jag inte förrän nummer 40 i första klassen :)

Så ser i alla fall min dag ut idag (: Spännande va? haha.
Får se om alla hästarna ska gå in inatt eftersom att de ska bli skitväder i natt ;p inte jätte skönt för dom att gå ute i spöregn :p ^^ så då tycker i alla fall jag att dom kan få komma in och vila en natt faktiskt :)
min pålle och ponnyn har ju stått inne i natt med eftersom att jag vill att hon vilar 2 nätter innan tävling :) ^^

Juste, om jag hinner och har pengar till det så blir det nog bingo ikväll ;p as kuligt ju!! haha..

Uppdaterar mera senare när det händer något kul :) Puss*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0