Lång, men rolig dag :)

Har haft praktik från klockan 8 till klockan typ halv 5 idag :)
På morgonen va inte piven där, så jag fixade stallet själv, mockade, packade påsar, släppte ut och in/borstade lite hästar :)  och måste ju tillägga att sabbe och hanna va där :D
Sen nrä piven kom så gjorde jag iordning Pommen och dammit så hon red dom, sen tog vi in ponnysarna och så fixade jag en av de , en 3 åring som hon ska rida in :)
ha va suuuper lugn först, men sen när sabbe skulle hänga på honom så studsade han och hoppade, men duktig poooowniiie <3
Iaf så har det varit en rolig och fullspäckad dag, va as trött nu när jag kom hem , så både Wille och min bästa buffan fick vila idag, :) Planerar att åka till ridhus med båda dom i helgen :) ska hoppa buffan någon dag hade jag tänkt, och försöka mig på iaf en galopp med busponnyn :)

Nu ska jag dricka kaffe, ta det lugnt och kolla på disneychannel :)

Puss <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0