Vårkänslor <3

Sitter just nu och väntar på att tiden ska gå så jag kan åka ut till stallet ;) Får sällskap av zäta idag :)
Förövrigt så är min hals lite bättre, ska ta en alvedon till innan jag åker ut till stallet, sen när jag kommer hem så blir det att fixa iordning sej lite och sen invänta Pilla och matilda iaf, och sen tror jag timmy ska vara med åxå :D
Vi ska Grilla lite på våran ingalsade altan och sen får vi väl se om det blir att vi drar vidare efter det, får se om det händer något kul i denna lilla håla ikväll, FÖRSLAG? <3

Nehe nu ska jag kolla lite tv o ta en alvedon :) ^^

Puss på er ;) <3



Världens fulaste bild, ser ju värre ut än en bulldog i ansiktet :o visst dom e söta, MEN...
En stable outfit iaf, inte från idag. men det får ni leva med ;) <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0