Disney, Kaffe och plugg!

Åkte hem från skolan idag /: har sån jävla mensvärk :o  inte okej!

Fast på ett sätt är det bra att jag åkte hem , för jag måste verkligen plugga , så idag har jag massa tid för det nu ju , eftersom buffan ska få gå i hagen o vila idag  (:
har släppt över henne och pindus i en hage med liite mera gräs så de har lite att göra hela dagarna :)

I mon har ingen praktik /: vi har skola ist, dom andra har först nationelltprov så jag börjar 10, och då har vi fokustid!
Efter det i mon då så ska jag ut och rida plutt hästen , tror det blir att skritta fram ute i skogen, o klättra lite o sådär (: och sen får det bli ett dressyrpass på banan (:
justejaa , jag ska ringa piven idag med så vi kan boka in en tid för träning :) !

Nehe om man skulle sätta igång och plugga så man blir klar någongång!!
Skriver säkert något mer senare (: PUSS !

Juste en sak till , fyyyfaaan va det blåser ute :o


Söthesten e sötast ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0