Bra kväll ! <3

Igår så fick buffan ridas fram typ 20 min ute i skogen i skritt och trav, sen gick jag in på banan och galopperade henne, hon va jätte fin och lydig! Red på Novabettet och jag fick ett bra stöd och hon kändes allmänt avslappnad, hoppade studsen 2 ggr för att cheka av och sen hoppade jag min korta komination en gång, och hon va så sjukt fin och väntade jätte bra :) ! JÄTTE FIN helt enkelt ! <3

Idag ska hon nog få skritta och trava ute i skogen bara! (:
och Kajsa ska rida Binabusan.



Kvällen igår började hos Nelly med awsome tjejor typ, och sen kom det massa folk, sen vid typ halv 12 så drog jag johanna jenny och några in till eksjöhotellet, det typ sög lite :p
Så drog till raggarkåken i nässjö runt typ 1 eller något.
Snälla kajsa fick agera chaffis^^ ! Jätte snällt!!



typ kärleek på bilden, men hur ser jag ut :o haha.

nu vet ni i alla fall vad jag har pysslat med, har verkligen fått känna att jag lever idag :s OMG va jag har mått dåligt! bläääääää! nu ska jag är frukost sen börja fundera över att åka till stallet :) !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0