Resultat + känsla idag! :)

Klubbis i Löhult.
90cm
: Kanon fin,fick verkligen en kanon runda, men det känns som att 90cm är lite lågt, det går alltid bra och jag får alltid en bra känsla, det är då man ska gå vidare right? (: hon va suuuuperfin :D
110cm: Klantiga, Klantiga mej /: Jag satte ingen bra galopp i henne ifrån början, gaaah damp får jag på mej själv :s Så fick några stopp för att jag hade för dålig galopp, asså när jag känner det så måste jag ta tag i det, och det gjorde jag inte idag /: I alla fall, eftersom att det va en klubbhoppning så fick jag fortsätta trotts stoppen, så de 3 sista hindrena fick jag upp en bra galopp och den känslan va helt otrolig, det kändes så lätt. Så det som gör mej så sur, är att jag inte kan ta tag i detta lilla problemet o börja rida som jag ska redan från början?! DAMP.
Buffan kändes i alla fall fin och framför allt väldigt fresh, det är det viktigaste och inte en kanon runda eller så.

Så i det stora hela så är jag super nöjd, framför allt med min häst, men med mej att jag har börjat inse vad felet är och vet unefär hur jag ska kunna lösa det:)! Yeah, nu vet ni det :)


Bilder ifrån dagen kommer sen, älskade älskade häääst <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0