3 - det här behöver jag träna mera på.

Finns ju säkert 1000 saker som man måste träna på, man blir aldrig fullärd osv.
Men en sak inom dressyr som jag måste träna på är att när jg rider i höger varvet så har jag hästen bra för ytterhjälperna, sen när jag byter till vänster så tappar jag yttersidan och får börja om från början igen. :p JOBBIGT!

Sen i hoppningen så måste jag jobba lite granna med min sits att jag inte slänger mej fram osv. och att jag inte håller kvar henne för länge fram till hindret:p! Ovanan ska bort!

Hoppas Robert kan hjälpa mej lite på traven på måndag :) !




på den första bilden kan jag väl tycka att jag har en rätt bra sist, men andra xD det är de jag pratar om :s jag SLÄNGER mej bokstavligttalat fram på halsen xD hahahah. det ska jobbas bort :p !

nu kaffe sen skola, sen rida, sen HEEEEELG! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0