6 - Alla hästar i stallet

Nocken till vä. och Amorina till hö.



Dom här hästarna ägs av Eva Rosengren, Nocken är Amorinas avkomma, Amorina är typ 22 år och nocken är 15 typ :p 2 Fina hästar, snälla att hantera osv. :)

WellDone


En busponny, han charmar alla, men är absolut inte lätt att hantera osv. han har absolut inget ont i sig men han vet bara inte hur man ska uppföra sig, är samma ägare som ovanstående.
Han är 9 år, och jag håller på att utbildar honom, han har blivit mycket bättre, nu går det borsta osv inne i boxen, innan sparkade han och grejade, men i alla fall en mycket fin ponny med hjärtat på rätt ställe!

Pindourella





En B-ponny som ägs av Åsa Johansson, men det är hennes dotter som rider den.
En trevlig ponny och en riktigt läromästare. 20 år gammal :) ! 

BestBina



Bina är en Nordsvensktravare på 20 år, en väääldigt het häst.
Detta är då våran, eller ah min mammas igentligen, men jag rider henne.
Vi köpte henne för 2 år sen, för att mamma skulle ha någon att lulla på i skogen men det va på tok för pigg för :p

PrimeTime





Detta är då min Tävlingshäst, det kanske ni redan vet:)
I alla fall, hon är ett halvblods sto född 98 e. zeppelin ue. Pontus
En snygg häst med hjärtat på rätta stället, gör ALLT för sin ryttare! Fin häst!
Jag har ägt henne i 4 år och tävlat upp till Regionalt 110cm men är påväg uppåt nu :) !

Det va nog alla :) Juste, skäcken är även till Salu om det är någon som är intresserad :) !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0