Första dagen på praktiken hos Robert och Sarah :) !

Hemma en sväng nu mellan praktiken och stallet typ (: dricker lite kaffe.
Praktiken idag gick bra, är ju som sagt hos Robert och sarah och har praktik :)
Började med att skritta ut hästar i skogen i morse, de som tävlade igår, jag fick rida en häst som heter wach me (:
Jätte trevlig häst!


Bilden är lånad ifrån roberts och sarahs hemsida :) !
Snygg häst eller hur ! :)

Nu ska jag dricka upp mitt kaffe och sen åka vidare ut mot stallet, sten kommer och skor wille vid 5 :) !
Bina får vila idag , borstar nog lite på henne, och även på buffan (:

Juste, jag ska ev. börja träna för Robert när Buffan är frisk, ska träna i grupp, och hoppning då så klart :)
Kommer nog bli kul! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0