Gårdagen i ord och dagens planer ;)

Igår så va jag och hämtade bett som jag köpt av en tjej i tenhult, 2 stycken novabett :) !
Sen så åkte jag ut till stallet så tog vi in dom blöta hästarna så dom fick vara inne en stund på dagen och torka till, sen åkte jag mamma mormor och matilda till sibylla och käkade, och sen tillbaka till stallet (:
Så körde mamma Hem matilda till eksjö och då fixade jag med att byta bett och stigbyglar osådär till buffan(: !

Sen så red jag Wille, eller ah först longerade jag honom typ 20 min och sen skrittade jag ut en sväng typ 10 min. han skötte sej jätte bra :D !

Sen efter det så red jag buffan lite på banan, skrittade mest och kände på henne med det nya bettet och sen travade jag lite på lite längre tyglar för att se hur hon kändes och jag kunde inte känna att hon va halt. SKÖNT <3

Efter det så hjälpte jag Tuva att hoppa, hon hoppade en bana på typ 50-60cm och några hinder som låg på 70 80cm :) ! Duktig va hon :D

Dagens planer är att först ha praktik, vet inte riktigt när jag slutar. och sen ut till stallet och rida Buffan och Wille. :) . tror jag ska rida med nova bettet på buffan idag igen!

Nu ska jag dricka upp mitt kaffe innan jag måste åka mot Robert och Sarah :) !

Ha en bra dag alla.
Några bilder ifrån klubbisen kommer senare när jag orkar ladda upp dom! Blir nog ikväll. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0