Här kommer resten av hästarna ;) !

Boyan!

En häst jag hade på tillridning/foder, han stod på bakbenen mer än på alla fyra i början bockade och studsade och var allmänt jobbig! Men fyyfaaan va jag älskade den hästen, helt fantasktik, ett fullblod, med mycket humör, har nog blivit misshandlad innan, han va väldigt skygg, särskilt för män, men älskade häst! :D
Hade honom några månader, fastnade jätte mkt! Men tyvärr så blev det inte att jag köpte honom :/



Key coruse

Denna hästen tog jag hem samtidigt som jag lämnade boyan, hade honom inte sålänge, tyckte han va för stor, ca 178cm. jag är ju inte sådär jätte lång xD men en jävligt snygg häst, med bra stam bra huvud osvosv. har inte jätte mycket att säga om honom, men denna hästen sa alla va jätte lik buffan xD
Vad tycker ni?



Sadida

En Förvuxen ponny (4a år) som jag hade på Inridning/försäljning i ca 3 månader innan hon då blev såld, en kanon fin häst, med ett suuper dunder bra psyke. :) har det bra hos den nya ägaren och har lärt sig bocka osvosv. SWEET!




Tror de va dom , i alla dom som jag har algt ner tid på :) !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0