Jag hatar att vara sjuk :o:o

Jag som skulle börja sköta skolan till 110% nu, fan!
Har jätte ont i magen mår illa osv :s Men i mon ska jag dit även om jag mår skit!!

Sitter i alla fall på altanen nu och lyssnar på musik osådär, vaknade för någon halvtimma sen, det va väl det som va skönt med att inte må bra i morse när jag gick upp, alltså att få somna om igen! Mycket behövligt!

Vet inte ritktigt hur dagen ska spenderas! Men får mest bli lugnt, mår jag bättre senare så blir det en sväng ut till stallet, man dör ju inte av frisk luft även om man är sjuk, måste kolla buffans ben o sådär! Sen får jag se om jag orkar rida bina busan, kanske kan ta en skritt tur i skogen i alla fall. kan vara skönt! :)

Sen får vi se om wille kan få på sej ett par nya skor snart så jag kan jobba lite med honom i helgen! :)


Bild ifrån när jag typ började med honom.


Bild när han är fullt igång.

Ser ni någon skillnad? :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0