Ridpasset :) !

Red bara buffan idag , skulle longerat Wille åxå men han hade tappt en sko! /: Men borstade honom i alla fall, och ah han va ju ren i typ 10 min xD haha. Skitponny!

Buffan va fin idag, skrittade fram henne typ 10 min i skogen, sen jobbade jag henne rätt länge i skritten innan jag började trava, i traven lät jag henne mest gå på, krävde att hon skulle gå i en låg form bara(:
Efter att jag travjobbat henne så typ i en kvart så satte jag mer spress på henne och plockade upp henne lite, sen börjde jag men galoppen. Hade 2 pluttishinder typ 50 cm, snettigenom åt båda hållen , hon tyckte det va jobbigt, men det va en väldigt bra övning för henne, ena gången så jobbde jag i hop henne, och sen längde jag henne lite fram mot eller så, lät henne gå på lite mera :)

nu ska jag snart fixa ihop ett inlägg om fler hästar som jag har haft osv. :) ! hoppas ni uppskattar det lite i alla fall ;)
+ att jag kanske tar en till av dom där med nummer^^ !!

Puss&kram Babiees <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0