SKAKIIIIS :s

Idag mår jag som jag förtjänar............./:

Idag är planerna att ta det lugnt fram till i eftermiddag, då blir det stallet.
Buffan va jätte fin igår när jag hoppade, hoppade bara en kombination, mer bara för att hon ska hoppa en gång innan jag tar med henne till Robert, hade ett lägre räcke in, det låg väl på 90 cm kanske, o sen en oxer ut som slutade på typ 110cm eller  något, hon va så sjuuuukt het, studsade och hoppade sprang på snedden osv, söööthäääst <3. i alla fall, eftersom att hon var så fin igår så får hon gå lite lugnare idag, bara ridas igenom lite :)
Sabbe magnusson kommer ut med Cassi, och Cassi ska få rida lite på Binabus :) !
Sen ska jag klippa Buffan åxå, tror jag. Undra hur het hon kommer vara i mon då :p haha!



brr , längtar så inte till vintern /:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0