Äckelvääder :s

Fryser som tuusan efter en utedag i detta väder ;p

95 cm - Kanon fin på framhoppningen, kanske något loj men ändå fin.
Väl inne på banan va hon inte riktigt framme för skänkeln men hon lyssnade ändå bra, fick ett skit pet, så irriterande alltså, hon tatchade bara ett plank, hade det varit bom så hade den legat kvar, men nu gjorde den inte det ;p
Så fick 4 fel i grunden, blir lite irriterad över att det va ett sånt skitpet :p

1m - Denna klassen hade jag henne mer framme, hon lyssnade jätte bra på framhoppningen och funkade bra.
Väl inne på banan fick jag ett jätte bra språng på 1an, kanon bra tempo och allt, sen va det 6 stora till 2an fast även att jag red på nådde hon inte riktigt och vart lite bekväm så stannade istället för att ta i och hoppa.
Sen på 3an blev det samma sak, fick ingen flyt lixom, fick ett stopp där med så utgick. kändes bara dumt att bråka med henne när hon va på det humöret.

Inte en jätte lyckad dag, men vi tar nya tag. hade ändå bra känsla i mellanåt och hon är ändå min lilla plutthäst <3



Bilder kommer när jag fått de av min kusin :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0