120822 - first day at school.

Började skolan vid klockan 10 med lite information och sånt.
efter det åt vi lunch, på ett nytt ställe som vi ska äta på nu sista året, inte alls lika bra som förra restaurangen men i alla fall ;) mums att inte behöva äta skolmat, sen slutade vi typ 12 redan, soooft dag med andra ord :D
Efter vi slutat körde jag hanna till bankerydsridklubb för att hon skulle hjälpa Erica Lantz på en hoppträning :)
 
Hannibanni på skolavslutningen ;) <3
 
Efter jag släppt av henne så åkte jag till vaggeryd och mötte upp mamma som körde ner hästen för återebesök, och det gick bra, hon markerade fortfarande lite men det va torrt och fint i hoven så hon fick på sig skor och fick gå ut i hagen, glad häst kan jag lova ;)
Nu ska hon börja skrittas, ska skritta henne i typ 2 veckor innan jag ska prova trava henne och se om hon är okej :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0