Åh hoppas verkligen på detta:D

Kommer inte berätta något förrän jag vet, men jag hoppas verkligen det blir så.
Tänkte att jag kan ge lite ledtrådar till er -
 
  • Det är hästrelaterat.
  • Duktig ryttare involverad i det.
  • Värme.
  • Och att det i så fall sker i vår.
Håll gärna tummar och tår för mig nu !! :D <3 åååååååh!! hade varit sjukt häftigt!
 
 
Lilla hästen longerades idag btw, sjukt pigg och spänd, men väldigt fin studvis, i morgon står det ridning på schemat! Oooch jag är så sjuk tacksam för att jag har ridhus nu i vintervädret, inte alls avundsjuk på alla som behöver åka iväg för att kunna rida i ridhus.
 
Jag har min tränare på plats, kunniga människor runt mig, fint stall, många olika hästar och ridhus,
Lever i en dröm!
 

Tänk om allt annat kan falla på plats med, då kommer jag vara väldigt nöjd <3

Kommentarer
Postat av: Monixx

Låter välsigt spännande!!
Håller tummen för dig!

Svar: taaack :D :D :D
emelie vilhelmsson

2012-12-06 @ 22:51:22
URL: http://monixx.blogg.se
Postat av: vikkan

Jag gissar på annonsenpå facebook? ;)))

Svar: Vilken? :p
emelie vilhelmsson

2012-12-06 @ 23:26:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0