Lördagen den 15Dec,

Dagen har gått i ett! :D Gillart!
 
Började med att åka till stallet runt halv 11, halv 12.
Släppte ut buffan och bina, dom stod inne eftersom att de va sånt skitväder ute, och så passade jag på att klippa Aike, som va mycket mer långhårigare än vad jag trodde, inte konstigt att hon svettades innan ;)
Sen så longerade jag henne på fältet i djupsnön , blev inte länge eftersom det va så himla tungt för henne , men 20 minuter hyssat löst inspänd, hon tyckte det va väldigt roligt i alla fall :D
 
Sötnöten innan jag klippte henne :)
 
Efter det så va det binas tur, red henne en liten sund på fältet i snön , barbacka, och shit hon är inte lite vinglig, ja ja man måste ju öva balansen med.
Hon va pigg och glad som vanligt, sprang på rätt bra , får se om jag får upp filmerna sen, inte säkert att datorn samarbetar ;) !
 
Va liten hon är sötnosen ;) hihi ponnybina <3
 
Sen så va det Buffans tur , tog mest ut henne för att fota, men blev inte så mycket för att det blev mörkt, men fick en fin bild i alla fall <3
Hon va väldigt stel bak, kanske inte så konstigt med tanke på att hon vilat i flera månader, min fina stjärna <3
Tänkte fråga Sarah om hon kan fota någon dag, hon har ju bra kamera :D
Försöka ta det när det är sol isf :D
 
 
Ni behöver ju inte kolla på mig , jag ser ju ut som en köttbulle med tomathuvud, men ni kan ju kolla på min fina fina finaste buffan <33
 
Nu blir det en luugn och skön Lördag kväll hemma :D
Blir antagligen massa fest o stoj nästa helg så måste ta det lite lugnt med ;)
 
Ha en bra kväll alla <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0