Inte lite kallt idag :o

Tänkte tagit med Buffan till praktiken men hon får nog stanna hemma faktiskt, så vilodag idag.
Igår så åkte jag till ridhuset med henne en sväng, och då märkte jag inte av något om att hon va slö, snarare tvärt om, hon har ju varit lite slö nu efter vaccinationen, men nu är hon som vanligt lilla hjärtat <3

Eftersom att hon va så het eller så, så satte jag upp ett sockerbitshinder på medel linjen och kom på de i en 8a tills hon lugnande ner sig lite i alla fall.
Sen höjde jag upp det till ca 110cm eller något, och hon va så sjukt fin <3



Dålig mobilbild igår tagen från filmen, men man ser ju lite i alla fall <3
Skulle haft bättre kamera, men jag mitt dumnöt glömde minneskortet i datorn(!)

Nu ska jag iväg för sista praktikdagen hos robert och sarah :( Tråk att det är slut!
I alla fall, frys inte ihjäl idag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0