Midsommar dagen

Vaknade och va faktiskt riktigt pigg i morse, har släppt ut de små hästarna och städat här hemma efter midsommarfesten igår, det va mer än en ölburk kan jag lova ;) haha.
I alla fall så blev det rätt lugnt för min del igår, började dricka väldigt tidigt men drack inte fort utan drog ut på det, hade en najs kväll med bra folk men åkte hem tidigt eftersom att hästarna ville gå ut även idag ;)
Känner mig riktigt duktig måste jag säga ;) !
 

Hästarna ska i alla fall gå idag, Buffan tänkte jag rida igenom på banan, hon ska igång nu igen efter en lite lugnare vecka, och ville tänkte jag tömmköra :) !
 
 
Nu blir det en kopp kaffe till och sen städa vidare ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0