Ääääntliiigen :D

Min förkylning börjar vända lite nu , så skönt :D fortfarande ltie rethosta osv, men inte så de stör ;) eller jo lite haha.
I alla fall så rullar livet på som vanligt även om jag är urusel på att uppdatera här xD
Men ni kan ju följa mej på instagram EmelieVilhelmsson om ni vill ha bättre uppdatering om vad jag gör på dagarna ;)
 
I alla fall så började min måndag med praktik hos Johanna Sandström , gjorde stallet med frida, longerade en häst o städa lite i och utanför stallet :) soft dag :D
Sen vidare ut till knävelsby , kollade när Robert hade en häst på töm innan jag gick in och mockade, tog in en lerig Aike som har haft lite mini ledighet, longerade henne och gud va pigg hon va, lilltjejen <3
Tog in alla hästarna och fixade hö innan vi gick in och åt, skönt att ha det gjort innan maten för man blir ju så jävla slö när man väl sitter där inne i värmen , svårt att komma igång efteråt ;)
 
Fina Aiketjejen :) <3
 
Ska verkligen försöka jobba lite på att uppdatera här, men lovar inget, så som sagt, Instagram ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0