Iiiiiiiiisbiiiiiiiit !!

Brrrrrrr va kallt det är :o
Tror det är att man inte riktigt vant sig helt vid att det är kallt, har ju varit så mild o skönt fram tills nu, men jag tycker ändå att det är väldigt skönt att det kommit snö , man får lite mer motivation då, det blir ljusare osv, blir ju så sjukt trött och omotiverad av mörkret!
 
I alla fall så va jag i skolan idag, mår mycket bättre nu, :D Weei. Åkte till stallet runt 4, fixade stallet och sen red jag lilla Aike som va mer som en tickande bomb idag, tack och lov så exploderade hon inte , hon fick ett anfall men inte så farligt, mest hoppade och kastade sig lite med några små bocksprång inblandade, men det e ju inte lätt att vara pigg häst när det har snöat och allt , ;) Lill bushästen <3
 
Sen åkte jag och klippte en ponny påvägen hem , snäll liten sak så va inte något jobbigt ;) Sweet.
 
 
Bra dag helt enkelt :)
Nu håller jag på att tima upp, kollar på X-faktor
och tar en öl eller 2 ;) SOFT!! :D
 
Hoppas att ni får en bra fredag kväll foooolkes ;) <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0