Tisdag + ledighet ;)

Igår va det som vanligt en skoldag på Jfk, med teori på morgonen och ridning på eftermiddagen.
Red en stor häst som heter picasso , en riktigt trevlig häst när jag hittade knapparna :)
Hade ingen bild så lånade denna ifrån deras hemsida ;)
 
Efter skolan åkte jag ut till stallet och fixade hästarna och red Aike, red lite för Sarah , så kul :D
Hon är verkligen duktig på att förklara vad det är man ska göra och har bra lösningar på allt :D Kul!
Aike va riktigt fin i slutet och jag har en jädra träningsvärk idag kan jag lova ;) men det är sköönt!
Vi tränade mycket på att rakrikta i galoppen, vilket inte är så lätt som de låter om bakbenen ska vara med också :p Räcker ju inte riktkigt med att bara halsen är rak, och det va jobbigt att behöva sätta under sig så, så hon började byta och greja för att komma ifrån det :p
Men fin häst, och tror min ridning börjar passa henne nu :D kuligt!
 
 
I alla fall så är kah ledig 2 dagar nu , så skönt :D
Ska passa på att vara hyffsat mycket i stallet och hinna städa och sån skit som man aldrig hinner annars ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0