Smakat ridhusunderlag ;)

Jahaa , då va premiäravåkningen fixad ;)
Haha , hon va något spänd hela ridpasset, sen i galoppen villa hon inte riktigt bara framme för skänkeln och stog emot, studsade lite lite, i alla fall så blev jag lite sur på henne och kickade till henne en gång , och JÄVLAR va sur hon blev ,först sköt hon iväg på bakbenen och sen kom väärldens jävla bocksprång, och sen fick jag henner huvud i ansiktet :p SKÖNT. nej.
Landade i alla fall på marken och nu sitter jag är med en blå rygg, fläskläpp och lite hjärnskakning ;)
 
 
Har i alla fall fått veta att jag har ett sto ;)
Men jag gillar hästar med humör, så va fan :D :D
 
Någongång ska vara första gången ;) !

Kommentarer
Postat av: Hanna

ANVÄND HJÄLM!! pucko ;)

Svar: Hahahah , huvudet va väl det jag slog i minst ;)^^ Mohaha. Men jo får nog bli så nu när man köpt sig en bitchhäst ;) !
emelie vilhelmsson

2012-10-22 @ 22:28:57
URL: http://dailyhorses.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0