P och B ;)

Phenix börjar nu fatta att han ska gå fram när jag vill det och även tillbaka, och han gör det utan att ponnytjura :D
Ska försöka sitta på honom i helgen tänkte jag, om allt går enligt planerna, fina ponnyhest.
 

 
Buffan är fortfarande halt :(
får nog ta och åka till klinik med henne, men jag åker inte till vaggeryd igen, det finns en riktigt bra veterinär där men man får ju inte den varje gång så lika bra att åka någonstans där det nästan enbart finns bra.
Tänkte ringa ner till Göran Rydén, visst det är typ 22 mil, men det får det vara bara fina hästen blir frisk, orkar inte få massa svar att det kommer bli bra och att det bara va den hovbölden de tog bort, så kan det inte vara!
Så lika bra att åka någonstans där man får ett bra och rakt svar på vad det är som är fel.
Tycker ju synd om min lilla stjärna <3 :(
 

Bli frisk nu älskling <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0