Beck ikväll^^

nu har jag varit och lömnat filmen och lite sånt, nu ligger jag nerbäddad i soffan och har knaprat lite panodil så mår hyffsat bra just nu ! Är forfarande sjuk , men bättre än på länge :)
Ikväll blir det att äta Sås, stek och potatis och kolla på beck :D ^^ as naajs !
I mon har vi hoppning i skolan , det ska bli roligt :) ^^ Hoppas faktiskt att jag får samma häst som förra gången, siense. hoppade honom utan stövlar förra gången så det gick inte jätte bra för är så himla van vid att rida med stövlar, så hoppas att jag får prova igen :) ^^ fast iofs så sa veronica efteråt att han kunde vara svår och att hon inte tänkt på det så att det va tur att det va ja som fick honom :P

Nu ska jag fortsätta kolla på tvn och bara njuta av att ta det lugnt!

Puss på er <3


Kommentarer
Postat av: Edvardelina

many thanks for your dedications to this world

2011-02-05 @ 18:57:00
URL: http://edvardelina.blogimagine.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0