Då va denna dagen nästan slut :)

Nu e det ju snart dax att sova ju :o är rätt seg efter en hel dag i skolan, men känner mej såååå duktig :D^^
Kvällen spenderades först med Johanna, vi kollade på Paradise hotel och myste lite med chips och cola, sen så åkte jag hem , sen kom Robin och tog en sväng och vi åkte ner till stan och kollade läget, snacka om att Nässjö är en död stad eller, det va fan inte en kotte ute fast det är lillördag :o haha.. Menmen!!
nu sitter jag iaf och kollar på Maria Wern, sen får det nog blir sängen och kolla film så man orkar med ennu en dag i skolan i mon ! Fast rätt slappt e det ju iaf nu sista veckan innan lovet ;)

Har inte hunnit rida min lilla älskslingshäst idag, utan hon har fått vila. men ska försöka åka ut och ta en sväng på henne i mon :) har ju börjat trava henne lite nu, eller ah jag travar och hon galoppar xD ^^ SÖTHEST !

yeahyeah , nu ska jag kolla klart på detta sen sängen !! Slänger in en bild på söthestarna som ni kan njuta lite av så länge :D Dom e ju så söta så ! <3<3




Hade ingen bild på båda tillsammans så det fick bli 2 ;) och Zäta bjuder säkert på sej själv med (a) Mohaha !
Bilden på buffan är btw från våran första tävling tillsammans, den va i Holaveden och vi kom 5a :D <3<3

Godnatt allesammans <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0