Godmorgon!

Vaknade typ halv 9 idag av katt kattjävlarna bet på mej och dampade runt i hela rummet :o Jaja ^^
nu sitter jag o dricker kaffe o väntar på att mamma ska komma hem så jag kan låna hennes mobil eftersom att våra hemtelefoner är ur funktion just nu :s ska rina sjukhuset iaf och se om jag kanske behöver penicillin igen!
Sen ska jag ut och försöka hinna rida en häst innan jag ska åka ut till piven och släppa in hennes hästar, och när jag har gjort det så åker jag nog ut och rider en häst till. ska iaf rida buffan idag , hinner jag inte båda så får Bina vila :) hon har ju gått rätt mycket dom senaste dagarna så det är ju ingen fara !!
I mon taggar jag skolan , ska bli kul att träffa allt folk :D <3

Puss <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0