Hoppas på att morgondagen blir bättre !

Hade en kanon kul kväll igår med min älskade johanna och Nico, Synd bara att vi är så jävla dåliga på att ta bilder !! :s Inte helt okej det där, det måste vi bättra oss med! Iaf så hade vi skit kul , va massa nytt folk de flesta från skåne, tack Jen och Jerry som fixade en så rolig fest :D cred to you <3

Dagen började bra , men nu ikväll så har jag bara mådd jätte dåligt ! pappa kommer inte på julafton och det känns som att han skiter i mej hela tiden och att han bara bryr sig om linda. och det är nog faktiskt så! Men men vad kan man göra åt saken lixom, man får väl bara låta det vara ! Men han ljuger hela tiden och sånt. känns helt overkligt hur han kan göra såhär utan att fatta att han sårar mej så mycket som han gör! Men tur att jag har min älskade mamma och alla vänner och såna som bryr sej, ni ska veta att det betyder oerhört mycket för mig! Älskar er <3 och ett stoooort tack för att ni bryr er!

Hoppas på att morgon dagen blir bättre iaf, planen är att jag inte ska åka till Jfk, för tror inte jag orkar det som jag mår, så det får bli en sväng ut till stallet och ta en tur på min älskade häst och rensa hjärnan lite känns som att det behövs! och efter det så har jag kvällspraktik. ska följa med Piven till Anebys ridskola när hon ska ha lektioner :) ska bli roligt eftersom min sjuka klasskompis becca har sin praktik där :D <3

nu ska jag försöka sova lite iaf, hoppas jag kan det ! Usch , hatar att gnälla och skriva en hel jävla bibel om hur jag mår! men det blir så ibland. hoppas ni överlever och tack alla ni som finns när jag behöver er. <3<3
natti <3<3

Kommentarer
Postat av: Sabbe

Gumman då :( Detta låter ju inte alls bra! Om du behöver prata eller bara skrika och va arg så snälla ring mig så kommer jag direkt! Allt kommer lösa sig! Älskar dig<3<3

2010-12-19 @ 23:47:34
Postat av: becca

Uch! Jag vet hur det är dom förstår inte att dom sårar en och dom verkar aldrig bry sig! men jag finns alltid om du vill prata! det ska du veta! Ses imon! <3

2010-12-19 @ 23:55:31
URL: http://hurklokskamanbli.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0