Kallt kallt, massa kallt.

Nu har jag kommit hem från stallet ! Det blev en mysig tur i skogen, buffan va jätte pigg och stod på bakbenen och grejade, Söthest <3
Nu väntar jag bara på att Johanna ska komma hem så jag kan hämta filmen hos henne, och åka ner och lämna den, sen ska jag kör hem mormor sen ska jag inte gå utanför dörren mera idag ! är så himla seg, får bli en en dejt med kudden tidigt ikväll så man orkar med stallet i skolan i mon :)
i mon efter skolan blir det stallet och rida en stund på banan! Zäta ska rida bina en sväng med då :)

Är irriterad på min mormor så det bara sjunger om det asså, jobbig tant asså ! Gaaah........!!!!! :@

Jaja nu ska jag hoppas på att tiden går fort så hon kan åka hem...!!

Puss <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0