Lööördag !

Godmorgon folket <3
Jag vaknade för en stund sen, har typ bara hunnit med att dricka kaffe o sådär så nu är jag vaken igen :D Haha!
Om typ en timma så blir det åka ut till stallet och rida en pigg liten Buffan och spåna lite i boxarna, har ju en så snäll mamma så hon har redan vait ute och fixat mockningen :D <3
Efter stallet sen så ska vi fira jul med Saga för att hon inte är hemma nästa helg :)
ikväll så är det fest hos Jerry och Jen i Fredriksdal, ska nog åka ut dit om jag lyckas fixa skjuts hem ;p vill ju helst inte sitta fast där ute i skogen :o haha! Så om det finns någon snäll människa som vill köra så hör av er :d <3

Juste ja, Rangwi ringde mej igår, och jag ska hjälpa henne med hennes hästar veckan efter nyår, och då frågade hon om jag vill ha en stallplats en månad som betalning. Då får jag rida hur mycket jag vill i ridhuset och allt!
Vad tycker ni folket ?
känns ju som att det kunde vara smart eftersom att jag håller på att rida igång buffan!

Hörs senare <3<3


Kommentarer
Postat av: Anonym

såklart du ska gör adet! :)

2010-12-18 @ 21:55:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0