Brrrrrr ;s

Nu har jag tid att uppdatera lite , (:
Hade hoppning i skolan idag och jag hade sience, det gick väl inte super bra, hade ingen stövlar och sen red jag ju med äckel väst , :s men veronica tyckte att det gick rätt bra så får väl lyssna på henne, går säkert bättre nästa gång :)
nu sitter jag i soffan under en filt med datorn i knät och kollar på tv, brasan är tänd med så nu börjar jag få upp temperaturen, sköönt!! :D
Mamma sa precis att det ska bli snö ikväll/inatt, det gillar jag verkliiigen inte, det ska bara vara snö typ några dagar innan och efter julafton !! så jag längtar väääldigt mycket till grancanaria om man säger så :D men snart åker vi. jag och min bästa sabbe och helene , stefan så klart :D ^^ kommer bli awsome;)
I mon är det praktik hos piven, så hoppas det inte blir för mycket snö :s, för ha sommar däck (!) så då kommer jag ju inte dit :o och det vill jag !!
Tänkte att jag kanske skulle ridit egon i mon, men det är ju hårt och grejer överallt , usch ! Men ska be mamma ringa till Kerstin.
Nu ska jag kolla på paradise hotel.
PUSSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0