House!

Har preces ätit nu, Korvstroganoff och ris, massa gott :D
Nu sitter jag och kollar på house och myser lite i soffan! MYSIGT VÄRRE ;)
Får nog bli sängen när det jag kollar klart, är jätte trött ;p får kanske bli att kolla lite på Pettson och findus innan man somnar, det e ju så sjukt bra :D ^^ HÖHÖ!
I mon blir det typ "heldag" eller ah några timmar iaf, i stallet med Zäta. hon ska väl rida bina ithink och jag ska nog fixa lite med Buffan och longera Wille lite om banan inte är allt för hård, sen ska vi även städa och Puttsa lite sen ta in alla hästarna :) Så fullt upp, och det gillas :D och i mon är det bara en vecka kvar tills vi åker till grancanaria, är så sjuuuukt taggad för det kommer bli massa naajs :D^^
Nehe nu ska jag kolla house, Godnatt snyggingaar <33

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0