Måndaakvääll ;)

Denna dagen har gått vääääldigt fort ;p
Började med att jag städa massa och tvättade, det gör jag iofs fortfarande;p  åkte ut till stallet typ vid halv 12 och red bina och städade lite i stallet, satte upp spöhållare och buffans namnskylt. Tänkte longerat wille men kände att han kanske behövde vila en dag och smälta allt eller så.
åkte hem från stallet typ vid 2 tiden och la mig och kollade på tv, somnade en stund (a) sen åkte jag ut till stallet igen och släppte in dom små hästarna i mörkret.

nu sitter jag och kollar på simpsons och dricker kaffe, är rätt seg asså, så det får bli lugnt ikväll, bara vara hemma och sitta vid datorn och kolla på tv så det kommer säkert ett inlägg till sen :D ^^

Hörs senare snyggingar :D <3<3



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0