SegtSegtSegt..

Sitter i sängen just nu och typ halvsover. är så sjuuukt trött efter en dag på mässan och sen en sväng i stallet :) ^^ Men vet ni, jag tror fan min dator är lika trött som jag är :o INTE OKEJ. de är as seg :'( Det gillar jag inte någonstans :s Men thats life i think!
Ska alldeles strax sova, så jag orkar med en skoldag till i mon, har engelska redovisning och jag har inte en aning om vad jag ska säga och sen ska nog stanna kvar en timma extra åxå, eftersom att det är sista riktigt skoldagen innan vi åker till grancanaria , Weeei. så då är det faktiskt värt att stanna kvar lite. efter jag kommer hem i mon antar jag att det bli en sväng ut till stallet och pussa på min sjuka lilla hest. <3. och sen ska jag försöka hinna med att sola lite, och sen ska jag till johanna för Mat och filmtittande, massa mysigt :D sen ska jag hämta petra och hennes kompisar som är på besök från gotland, efter dom har varit på Ladies night , :) ^^ så det blir nog väldigt kass uppdatering i mon , hinner kanske uppdatera lite i skolan i think ^^

Nehee , nu måste jag sova. Godnatt alla syggisar :D <3<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0