Snaaaark ! xD

Ligger i sängen och kollar på Barnaskrik och jäkelskap med Stefan och krister. I juuust lööve it:D <3
ska snart sova, är ju skola i mon! men rätt soft iaf, börjar ju klockan 9 , och det är inte alls länge kvar tills jag och sabbe, helene och stefan drar till GranCanaria :D^^ AWSOME. As taggad kan man säga :D

Kvällen har bestått av att sitta vid datorn, umgås lite med Sabbe och fredrik och kollat på välkommen åter , (: ska försöka somna fort, känner att jag kan behöva det efter denna dagen, men jag är så super glad att det inte va något jätte allvarligt med min lilla häst, och det bästa, att dom hittade vad det va och kunde göra något åt det :D
Måste ge massa beröm eller vad man ska kalla det till personalen på huntley hästklinik. dom är så juukt duktiga ocg ingrid och barbro vet verkligen vad dom gör. det är verkligen värt den 50mil långa resan, alltså fram och tillbaka.

Btw - det kommer nog bilder på mej och bina snart , ska få några av en tjej som stod på banan i lördags:) och sen har jag ju några som jag fick av christine sörebö, men dom vill inte laddas upp i bloggen :s INTE OKEJ !!

GODNATT, PUSS <3



snart kommer vi kanske kunna börja hoppa och tävla igen, min älskade häst <3<3

Kommentarer
Postat av: Monixx

Skönt att det inte var nåt 'allvarligare'... glad för eran skull!

Ang. bilderna dä så kan det vara att du måste spara om dem fast i ett annat format. :)

vissa format funkar inte att ladda hem på blogg.se

Kram

2010-11-10 @ 22:58:54
URL: http://monixx.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0