Vinter /:

Hemma från praktiken och stallet nu, eller ah det va ett tag sen men iaf^^ nu sitter jag i soffan o dricker kaffe och kolla lite på tv. urban tände precis i öppnaspisen , typ as mys :D Det är ju as skönt nu när det är så kallt ute.
Ikväll blir det nog bara lugnt, för känner mig inte helt frisk asså, känns som att jag har feber, :o jaja, tur att det kommer nu och inte dagen innan vi ska åka, för det är ju faktiskt bara en vecka kvar i mon :D Aas naajs <3

Urban håller på att fixa förfullt med att slipa golvet o det så han kan lacka det och vi kan ställa in dom nya möblerna som dom ska vara :) MYSIGT!

Nu ska jag gå ut och röka, kanske uppdaterar mera sen om det händer något roligt :) ^^
PUSSSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0