Godmorgon!

Oj va snö det är ute :o Det e inte okej, hatar snö o vintern , snö är bara mysigt på julafton fan inte i OKTOBER !!!!! :o
Är iaf typ as sjuk idag , feber å ont i öronen o grejer, men får se om jag kanske åker in till skolan sen i eftermiddag om jag mår bättre ! :)
Skulle ju tävlat i mon , men får se om det blir något /: Kan ju inte köra om det är en jävla massa snö för jag har inga vinter däck /: Så jävla surt, hade ju faktiskt sett fram emot det lite ju !! Men man kan ju hoppas på att snön går bort , :D ^^ Nu ska jag fortsätta dricka mitt kaffe lite och sån , hörs senare! kanske åker ut till stallet och tar llite vinter bilder på hästarna , :) ^^
PUSSS <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0