Höööst ! :s

Hemma från träningen med Bina ! hon va faktiskt jätte fin idag och piven tyckte att hon verkade vara en jätte trevlig häst , (: nu ska jag bara vara hemma och ta det lugnt tills typ Halv 4 och sen åka och släppa in dom blöta små hästarna ! ^^ ;D

Jag gillar faktiskt inte hösten , tycket bara det e kallt och blött och usch! Och sen vet man att det inte är långt kvar till vintern , och det är fan inte heller helt okej :o
nej nu ska jag sluta gnälla och dricka mitt kaffe och gå ut i blåsten och ta en cigg^^
PUSS !


Kommentarer
Postat av: Rss

This is a truly fantastic site, which I stumbled upon through google, I must say it has been a pleasure viewing this site and I am very happy that I found it, excellent content, keep up the good work and good luck.

2011-04-28 @ 12:56:25
URL: http://rss.blog366.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0